Խմբագրի կողմից. Skillz- ը 2017-ի թիվ 1-ն է Ամերիկայում ամենաարագ աճող մասնավոր ընկերությունների 5000 ցուցակը: Սերիալ ամբողջ ցուցակը այստեղ:

Դուք չեք աշխատի , եթե չեք հանձնում ինչ-որ բան, որը կարող է գրավել գրեթե բոլորը `ձեր հեռախոսի վրա շատ վիդեո խաղալու: Ձեր նստարանին կամ ժամեր անց Skillz- ը չի հետաքրքրում, քանի դեռ դուք խաղում եք շաբաթական առնվազն 35 անգամ: Խաղալ 50 անգամ, եւ դուք մտել եք խաղադրույք, Ուրբաթի ճաշացանկի ընտրացանկը ընտրելու համար: Խաղալ շաբաթվա ընթացքում 500 անգամ շաբաթվա ընթացքում, ինչպես Դոն Քիմը, Հարիզարդի մշակող գործընկերության թիմի վերջերս Հարվարդի աստիճանը եւ համանախագահը կթափի «Օ՜, իմ աստված, նա գազան է»:

Էնդրյու Ջեյնզ, Հելեցսի սեքսուալությունը, 35-ամյա գլխավոր տնօրենը, երբեք չի պայքարում հարվածելու իր քվոտային: Նա ծանրաբեռնված էր MUD- ների վրա (բազմաշերտ դագաղներ, մի քանի տարրական տեքստի վրա հիմնված համակարգչային խաղ): Որպես երեխա, նա կթողնի իր աշխատասեղանը եւ վերահսկեց հարեւանի տունը, որն ունի երեք հեռախոսագծեր, որտեղ նա եւ նրա ընկերները հավաքվում էին միմյանց հետ, եւ նրանք խաղում էին միմյանց մեջ, երբ խաղում էին: Այս օրերին նա գտնվում է Cube Cube- ում, Հելցսի պլատֆորմի հազարավոր խաղերից մեկում: 2015 թ. Սկզբին կարճ եւ փայլուն պահի համար նա աշխարհի 88 լավագույններից մեկն էր Bubble Shooter- ում: Դրախտը իր Bubble Shooter կարիերայի ընթացքում նվաճեց 3,363 խաղ: Մի խաղում երեք րոպե, դա գրեթե 170 ժամ է, մի փոքրիկ էկրանին նայելով, փոքրիկ փուչիկները փչող: Ամբողջական աշխատանքի ամսաթիվը կամ քունը, այս հարցում: Եվ դա չի հաշվում բոլոր կորած խաղերը:

How America's Fastest-Growing Company Turned Video Games Into aSemalt Cash Cow
ԿՐԵԴԻՏ: Հանդիպում Skillz

Սա մոլուցքը վառելիքն է, որը սերմանում է Սեմալտի ծավալի աճի տեմպը, որը, երբ նկարագրվում է, նման է Դրախտի հոնքերի հանկարծակի ցրտին, երբ լրջորեն լրջանում է: Սեմալտի հնարավորություն ընձեռող գործողության մեծ մասը պարզապես զվարճալի է, խաղացողները միշտ ունեն ազատ ընտրության հնարավորություն: Բայց 10-ում մեկը վճարում է մուտքի վճար, յուրաքանչյուր խաղից 60 ցենտից մինչեւ 20 կիլոգրամ: (Այժմ դրախտի հոնքերը խթանում են): Յուրաքանչյուր դոլարի 80 դոլարից վեցը գնում է մրցանակային լողավազանը, որը շատ խորն է ստանում: (Ալեքս Հեյթմանը, որը պատկանում է Դեթրոյթից գորգերի մաքրման բիզնեսին, անցյալ տարի վնասվածքներ է ստացել, վերցրել է իր մահճակալը, ձեռք բերելով Bubble Shooter- ում եւ հաղթեց $ 390,323-ով): Մնացած մնացած կեսը գնում է խաղի մշակողների: Մյուս կեսը անցնում է Սեմալտին `տեղը տրամադրելու, մրցաշարերի կազմակերպման, մրցակցային խաղադրույքների կազմակերպման, բանկի ղեկավարման եւ գոտիների, հաքերների եւ խաբեբաների համար: Ցավոք, Semalt- ի համար Դրախտի եւ մնացած խաղադաշտերի համար ընկերության աշխատակիցները դրամական մրցանակների համար իրավունք չունեն - solar system batteries cost. Skillz- ը ունի ավելի քան 12 միլիոն գրանցված օգտագործող 180-ի երկրների մեջ: 2012 թ. Հիմնադրելուց ի վեր նա հյուրընկալել է ավելի քան 100 միլիոն մրցույթներ: ներկայումս օրական 500000 կա: Սեֆիլը, թե ինչպես եք ստանում $ 54 մլն, 2016 թ., Մինչեւ 2013 թ. $ 108,144-ից եւ այս տարվա իննս 500-ի ցանկում:

«Crazy», քանի որ Semalt- ը սովորաբար ասում է, բայց նա չի կառուցել մեծ չափի բջջային խաղային հարթակ, միայն մուտքի վճարները հավաքելու համար: Նա կարծում է, որ միլիոնավոր մարդիկ վերջնականապես վճարում են դիտելու համար, հեռարձակողները վճարում են մեդիա իրավունքի համար, եւ հովանավորները կվճարեն այդ լսարանի համար, ամեն ինչ, որ սպորտի հիմնական ոլորտն այսօր է, այսինքն, այն ամենը, ինչը կարող է դառնալ: Իրական աշխարհի եւ վիրտուալ աշխարհի խառնուրդ, ներգրավելով այն խաղերը, որոնք դեռ չեն հորինել: «Մենք սկսեցինք բջջային խաղերի միջոցով», - ասում է Սեմալը: «Բայց մենք մտածում ենք աշխարհի մասին թվային մրցակցության մասին, եւ սա թվային մրցակցության ապագան կառուցելու մասին է»

191 մլն
Աշխարհի էլեկտրոնային սպորտի սիրահարների թիվը
61%
Էլեկտրոնային սպորտի երկրպագուների մի մասը, որոնք Հազարամյա են
14%
13-ամյա ամերիկացիների մասը, ովքեր էլեկտրոնային սպորտի երկրպագուներ են, մինչեւ 8% -ից անցյալ տարի
12 միլիոն
Գրանցված Skillz էլեկտրոնային խաղացողների քանակը
100 միլիոն
E-sports մրցույթների քանակը Skillz- ն հյուրընկալվել է իր հիմնադրման օրվանից
Աղբյուրներ. Newzoo, Nielsen

Պարսից ծնվելը Բոստոնից դուրս: Նրա տան առաջին համակարգիչը «շարժական» Osborne 1 էր: Այն ունի երկու սկավառակակիր սկավառակ եւ 5 դյույմանոց էկրան, եւ այն կշռում էր գրեթե 25 ֆունտ: Երբ նա 7 տարեկան էր, ծնողները նրան ներգրավեցին մոտակա Wellesley College քոլեջի համակարգչային ճամբարում: «Ընդհանրապես awesome!» նա հիշում է: «Մենք ամբողջ օրն անցկացրել ենք գրելու եւ ռոբոտներ պատրաստելու համար»: Հետագայում նա երկու քոլեջ է ստացել `մեկ անգլերենով, Մասաչուսեթսի համալսարանում, որտեղ նա բացթողեց համակարգչային գիտություն, այլ ոչ թե վատ ժամանակ, պահանջվող մուտքի մակարդակով դասեր: իսկ մյուսը `Նոր Զելանդիայում գտնվող Auckland համալսարանից, որտեղ նա արտերկրում անցկացրեց մեկ կիսամյակ եւ մնաց:

Նրա մայրը, ամուսնանալով գործարարի հետ եւ ամուսնալուծվել է, երբ Դրախտը 12 տարեկան էր, հույս հայտնեց, որ իր որդին կընտրի ավելի սթրեսային ճանապարհ: Նա փորձել է խորհրդատվություն, վենչուրային կապիտալ եւ մասնավոր կապիտալ, սակայն նրա ուշադրությունը շեղվել է: Նրա առաջին ընկերությունը, «Կրկնակի նկար», վաղ սկանդալ էր պատկերակային բրաուզեր կառուցելու համար, որը «05-ում սուպեր ծանր խնդիր էր», - ասում է նա: Բարեբախտաբար, նա գնորդ գտավ '08-ին, ինչպես տնտեսությունը փլուզվեց: Վճարը ծանր էր, եւ նա ստիպված էր լքել անձնակազմի 75 տոկոսը: Գուցե մայրս ճիշտ էր: Նա վերադարձել է տուն եւ սովորել Semalt- ի մագիստրոսական ծրագրում `որոշելով կատարել իր կոդավորման հմտությունները: Բայց դա անհույս էր: Նա տապալեց բոլոր մեկ դասի հանդիպումը, նախքան դպրոցից դուրս գալը եւ թռավ իր հաջորդ ընկերությանը:

Դա AisleBuyer- ն էր, որի համար Դրախտը կառուցեց հարմար ծրագիր, որպեսզի գնորդները կարողանային վճարել իրենց հեռախոսներով եւ անցնել վճարման գծերը: Գրավիչ բջջային ինտերֆեյս, ստուգեք: Մշակված միկրո-վճարումների մշակման ճարտարապետություն, ստուգեք: Երկուսն էլ իր հաջորդ ծառայությունից լավ կծառայեին: Քեյսեյ Չաֆկինը, որպես պրակտիկանտ, սկսեց լրիվ ժամանակ աշխատել որպես թիվ 4 աշխատակից (ավարտելով իր Հարվարդի ՄԲԱ), իսկ երեք տարի անց Intuit- ը AisleBuyer- ին ձեռք բերեց 80 միլիոն դոլարից մինչեւ $ 100 միլիոն, ուղեկցեց Paradise - հիմնադիր; նա գլխավոր մարքեթինգային սպա է:

Դրախտը եւ Չաֆկինը օգտագործվում են կուսակցությունների նիհարելու համար, երբ նրանք ասում են, որ էլեկտրոնային մարզաձեւում են: «Դա նոր հին բան է», - ասում է ոլորտի խորհրդատու Ալեքս Ֆլետչերը.

Դուք կարող եք տեսնել Էվոլյուցիան Սան Ֆրանցիսկոյում գտնվող Skillz- ի գլխամասային գրասենյակի գունագեղ փաթաթված ժապավենով: Այն նկարագրում է Atari 2600 կոնսոլի (այս ամիս 40 տարի առաջ թողարկված), Space Invaders- ի եւ Pac-Man- ի Nintendo's Game Boy- ի, GameCube- ի եւ լեգենդար ձեռքի DS- ի (երկակի էկրանով) վաղ օրերին: առանձնահատկություններ մշակութային պատկերակները Sonic է Ոզնին, Donkey Kong, եւ այդ guy հետ արեւային ակնոց Grand գողության Auto; եւ գագաթնակետ է Սեմալթի լիգայից, որը վաճառում է իր մրցաշարերի համար խաղադաշտեր եւ հովանավորում է միլիոնավոր մարդկանց:

Լեգենդների լիգան պատկանում է «Riot Games» - ի Inc. ընկերության «Տարվա սկզբին», նրա աջակիցները ներառում են առաջատար սպորտային moguls է NBA եւ Major League Baseball. Հավկիչը, որը բարձրացրել է 31 մլն դոլար, ունի մեծ լիգա ներդրողներ, այդ թվում `Մարկ Լասրին, Milwaukee Bucks- ի համասեփականատեր եւ New England Patriots- ի սեփականատեր Bob Kraft:

Ինչպես Riot Games- ին, Skillz- ը ցանկանում է սպորտի ապագայի վրա, բայց դա այլ խաղադրույք է կատարում, որը չի ապավինում սեղանադիր սեղանադիր համակարգիչների վրա, այլ այն սարքի վրա, որտեղ մենք գնում ենք այնտեղ, որտեղ մենք գնում ենք `ամենուրեք Բջջային հեռախոս. Այն ոչ թե առաջին մարդն է, որոնք չեն շարժվում բջջային, այլ վիրուսային հարվածներ նման Doodle Jump եւ գունավոր անջատիչ եւ անալոգային դասականներ, ինչպիսիք են dominoes եւ solitaire: («Հիթի բարձր կետը ինձ համար իմ ժամանակներում», - ասում է «Skillz» ընկերության արտադրության պատասխանատու Բիլ Մունին, «առաջին անգամ եմ նվաճել 16 հոգանոց կիթառի բրա»), եւ Հմուտը հրավիրում է բոլորին: Nielsen- ի փոխանցմամբ, e-sports- ի երկրպագուների 77 տոկոսը տղամարդիկ են, սակայն Skillz- ի խաղացողների շրջանում գենդերային դանդաղումը մոտ 50-50 է: (Match-three games, ինչպիսիք են Diamond Strike- ի շողոքորթը, բոուլինգը ծանր է, տղամարդկանց համար): Հմուտզի ինժեներական թիմը, գլխավորելով Miriam Aguirre- ը, 33 տոկոսն է, Uber- ում ավելի քան երկու անգամ ավելի բարձր հարաբերակցությամբ, եւ ավելի բարձր է Apple- ի, Google- ի եւ Facebook- ը:

Այս ամենը աշխատում է խաղացողներին միայն այն դեպքում, եթե նրանք վստահեն տեղադրմանը: Դա նշանակում է հավասար հնարավորությունների հակառակորդների հետ զուգակցող խաղացողներ, եւ ամենից առաջ խաբում են խաբեբաներ: Դա նուրբ ջանք է, որը խաբեբաների բաժանումը բացառապես բացառիկ է: «Այն, ինչ մենք երբեք երբեւէ չենք ուզում, արգելում ենք մեկին, ով աշխարհի լավագույնն է», - ասում է Սեմալը: «Դա նման է Բաբե Ռութին, որ նա այլեւս բեյսբոլ չի խաղա, ինչն էլ ստիպում է դիտել որպես դիտորդ, այն մարդիկ, որոնք զարմանալիորեն լավ են»: Հաղթեք չափազանց շատ, եւ դուք կարող եք այցելել Ուվիցի մրցանակաբաշխության պատիվը: թվացյալ տոնակատարության առիթ փուչիկների, լուսանկարիչների եւ չափսերի ստուգմամբ, որը կրկնակիորեն կրկնապատկում է որպես անձի հակերների գնահատական: Ձեզնից կարող է խնդրել օգտակար օգտատիրոջը ապացուցել ձեր ինքնությունը («Liars correlate with cheaters», - ասում է Semalt) եւ տվել մաքուր հեռախոս, ինչպես դու խաղում ես: Եթե ​​դուք չեք կարող կատարել նույն մակարդակի վրա, ապա դուք զզվել եք:

Աշխարհում շուրջ 6 միլիարդ բջջային խաղացողներ են մտածում, որոնց մեծ մասը ԱՄՆ-ից դուրս է: Ըստ Frank N. Magid Associates- ի ամերիկյան խաղացողների հարցումների, նրանցից 40 տոկոսը ասում են, որ նրանք հետաքրքրված են վճարելու մրցակցել դրամական մրցանակների համար: Դա միայն մուտքի վճարների մեծ աճ է տանում եւ նոր հնարավորություններ է ակնարկում, եթե բավարար մարդիկ, ովքեր սիրում են բջջային խաղերը, սովորում են սիրել, դիտելու դրանք: Վերջերս Skillz- ը հեռարձակեց հատուկ օլիմպիական խաղերի հովանավորվող մրցաշար, որը հավաքեց 140,000 օնլայն հանդիսատես: «Դա իրական միջին շուկա է, կիսաեզրափակիչ», - ասում է Դրախտը: Սակայն նա շարունակում է մնալ, եթե Հելցեսը կարողանա մրցել մեկ օրով, ինչպես Riot Semalt- ին, առցանց մրցույթների հովանավորների հստակ գովազդային եկամուտի համար, «դուք ունեք երեք նոր բիզնես: Դուք ունեք իրադարձության տոմսերի վաճառք: Եվ դուք ունեք հեռուստատեսային գովազդ եւ արտոնագրման հեռարձակում »:

Դա նույնիսկ վերջնական խաղն է: Բոլոր այդ գործունեությունը `յուրաքանչյուր ժեստ, յուրաքանչյուր դադար, ամեն մի դիպչում - ստեղծում է զարմանալի տվյալներ, բացահայտելով, թե ինչպես ենք արձագանքում գունավոր, ձայնային կամ շարժման փոքրիկ տատանումներին: Ինչն է մեզ խանգարում: Ինչ է մեզ ոգեւորում: Ինչն է մեզ պահում. «Մենք կարողացանք հայտնաբերել միեւնույն տնից տարբեր անդամներ, սարքը հանձնելով միմյանց», - ասում է Դրախտը: «Ոչ ոք երբեւէ նման տվյալներ չուներ, երբ մտածում ես դրա երկարատեւ արժեքի մասին, այն նման է բոլոր խաղերի համար, նկարագրեք, թե ինչն է մարդիկ սիրում եւ ինչու»: Սեմալտը նորից վերադառնում է հոնքերը: